Lukijat

torstai 8. maaliskuuta 2012

Sweet seventeen?

"Sweet Seventeen, your face is from a beauty magazine, Sweet Seventeen, Your body's an oasis for sex dreams." (Hanoi Rocks: Stop Cryin')

Sanotaan, että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Minulla pitäisi kaiken järjen mukaan olla ikäkriisi, sillä mittarissa on jo huimat 20 vuotta. Mutta ehei, nyt kun mietin 17-vuotiasta itseäni, niin olin kaikkea muuta kuin kauneimmillani tai parhaimmillani - olin vain lapsi, joka luuli olevansa aikuinen. Yritin esittää itsevarmaa, vaikka todellisuudessa itseluottamus olikin nollassa. En vieläkään ymmärrä elämästä ja maailmankaikkeudesta kaikkea, mutta ainakin mä ymmärrän nyt sen, etten ymmärrä. Life's an adventure! <3 Mä voin suunnitella mun koko elämän, miehen ja viran ja talonkin - mut kaikki menee toisin, joku suunnittelee mua paremmin. Jokaisen meidän elämä on korkeemmissa käsissä, eipä siis murehdita turhia! <3

Nuotta-lehdestä joskus 09

Kuva: Kaisu Ojansivu

Mutta niin. Vietin melko epätavallisen ja "aikuismaisen" 17-vuotiaan vuoden - vuosi sisälsi nimittäin mm. kihlautumisen, häälehtien suurkulutusta ja töiden tekoa lukio-opintojen ohessa, jotta saisi unelmahäät kasaan.

Kihlajaiskuva vuodelta 2009
Vastapainona oli kuitenkin onneksi mm. ihanan kummipojan syntymä, tykkeilyä, tiimiä, ihania kavereita yms! :)
Mulla on ihan normaaleja kavereita ;)
Hihih, lastenleirillä isosena ja tuolien pukemista! ;D Ei jaksa selittää, mut paikalla olleet muistaa! Eli kuvassa Ellu, Ulla ja minä ;)

Chrisu alle päivän ikäisenä <3
Tällaista tällä kertaa! Kiva muistella välillä vähän menneitä vuosia. Itsellä pyörii päässä vielä paljon enemmän ajatuksia, mutta enpä taida raapustaa niitä tänne kaikkien luettavaksi. ;) Tämä nyt oli vaan tällainen tylsähkö kuvapäivitys. :D

Nyt voisin jatkaa vapaapäivän viettoa - huomenna minulla onkin taas promokeikka Nokialla. Ihanaa päivää kaikille! <3





5 kommenttia:

Cheer my day up - leave a comment! ^.^