Lukijat

torstai 29. maaliskuuta 2012

Life is like a box of chocolate...

You never know what you're gonna get. Vaikka elämässä olisi välillä vaikeaa, mahtuu siihen paljon hyviäkin juttuja. Tämä päivä oli minulle oikein positiivinen kokemus. En välttämättä vielä kerro julkisesti syytä (vaikka minulla onkin lupa siihen), mutta katsokaa kaikki ensi keskiviikkona (4.4) ilmestyvän Aamulehden Moro-liite! Ja ei tarvitse tarkkaan tutkia, kansikin jo kertoo. :D

© Laura Torkkeli 2011
Tämän päivän lisäksi tämä viikko on sisältänyt mm. uusien taitojen opettelua ja hiomista. Yksi päivä olin armaan äitini opetuksessa laittamassa Jamie Oliver -ruokaa, ja hyvää tuli! Ehkä ensi kerralla uskallan kokeilla kyseistä ruokaa yksinkin, hih. Ehken mä oikeasti olekaan niin surkea kokki/leipuri, mitä olen luullut/luulen. Ja vaikka olisinkin, niin ihan sama - nautin kokkaamisesta joka tapauksessa täysin rinnoin!^^

 Lauantaina aiomme juhlia pikkuprinsessani 10-vuotissynttäreitä Ylöjärvellä "Super Sweet 10" -teemalla. :D Voi kun aika onkin kulunut nopeasti! Tuntuu melkein kuin eiliseltä, kun Minni haettiin meille vuonna 2001 - ja nyt se on jo saman ikäinen kuin minä silloin! Jos siis minun pitäisi sanoa olevani jostain asiasta ylpeä, niin se olisi se, että olen huolehtinut kissastani juuri niin kuin siitä pitääkin huolehtia. En voi sietää sellaista meininkiä, että otetaan huonolla harkinnalla "awww niin söpö" kissanpentu, ja kissan kasvettua isoksi se hylätään.
Minni auttaa pakkaamisessa pakkaamalla itsensä :D


Järjestän Minnin syndet "What I think I do" -meiningillä ;D

Paljon on siis kivoja juttuja, mutta edellisessä päivityksessä mainitsemani "hyväntekeväisyyskampanja" on kuitenkin alkanut. Hih. Että jos jaksat/haluat osallistua, arvostan sitä paljon. Se auttais mua. Tämä kevät on minulla hienojen uusien tuulien kevät, mutta silti henkisesti rankahko.

Tämä riittää tällä kertaa. Mahtavaa viikonloppua kaikille! ^o^

1 kommentti:

Cheer my day up - leave a comment! ^.^