Lukijat

perjantai 6. huhtikuuta 2012

Kukkaistyttö-finaali

Olen siis päätynyt Kukkaistyttö-finaaliin. Olen jo parina aikaisempana vuotena harkinnut hakemista mukaan, mutta sitten se on aina vaan jotenkin jäänyt.

Selviydyin kuvien ja hakemusten perusteella tehdystä alkukarsinnasta semifinaaliin. Siellä sitten totesin tason olevan niin kova, ettei mulla ole mitään mahdollisuutta finaaliin. Olin suihkunraikkaana ja miltei kokonaan ilman meikkiä (argh, pitäisi mennä meikkiostoksille, en omista tällä hetkellä edes ripsiväriä!), eli aika mahdoton tapaus.

 Kun tuomaristo kertoi finalistien nimet, niin kummasti minutkin mainittiin - kaikesta huolimatta. :) Välittömästi tämän jälkeen menimmekin ottamaan kuvat ja esittelyvideot.


Jos siis haluatte auttaa ja äänestää mua, niin pitäkää mielessä tyttö nro 3 ja Maria Keskinen. ;) I'd be thankful!

Moron lukijoiden suosikki äänestetään tuolla: http://moro.aamulehti.fi/2012/04/04/kuka-heista-on-suosikkisi-katso-kukkaistytto-ehdokkaiden-esittelyvideo-ja-aanesta/  ja Anttilan asiakkaiden suosikki Anttilassa. Äänestysaikaa on 21.4 klo 10 asti.


3 kommenttia:

  1. Äänestin sua, onnea kisaan! ^^

    VastaaPoista
  2. Äänestäminen kannattaa jo siksi, että äänestäjien kesken arvotaan mm. kymmenen munkkikahvin lahjakortti Pyynikin näkötornille! ^^

    VastaaPoista

Cheer my day up - leave a comment! ^.^